Saturday 24 March 2012

aku rindu kan mak dgn abah aku...

mud ari ni aku mmg betul2 rindu kat mak dgn abah aku...nasib la....betul org kata...anak pompuan kalu dah kawin ikot laki...cam aku la...walaupon rindu kena pendam je...sbb laki aku kata...dia ada banyak kerja tapi aku tgk kerja x bergerak pon...nak kata salah tak kata pon salah...mak tolong lah faham bukan along x nak balik keadaan memaksa....along tersepit diantara suami dan mak abah...rindu di hati bukan kepalang...rasa nak melompat terus ke sijangkang walau pon aku tau tmpt tu pon bukan lah jauh mana pon...!along harap takkan ada yang kecil hati...aku rindu kat semua org...mak,abah.adik2 aku,angah,amim,salwa,dan anak buah aku,sarah..aku dah pon lepaskan rindu kat mak mertua..yg aku anggap macam mak aku...dah mmg kena buat cam mak pon sbb kan aku kawin dgn anak dia...mak mertua aku dah jmpa...bagi la peluang utk aku jmpa mak aku...sedihnya hati bukan kepalang...terasa menelan duri,paku....rasa berdarah lubuk hati,paru2,jantung....mengenangkan mak dgn abah sihat ker diaorg...saat aku tulis ni aku menagis sendirian...tanpa berteman...aku rindu mak aku...aku kesat air mata aku ...aku pujuk hati aku sendiri...ini lah suratan dan ketentuan yang aku pilih sendiri....

No comments:

Post a Comment