Friday 23 March 2012

aku tak puas hati...

citer hari ni aku tak puas hati...asal lak aku yg kene tempias ni....benci...kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga...kenapa mesti aku yg kena jadi punch bag...stupid idiot bangang tul....aku masih boleh bertahan ...bertahan dalam terpaksa...rasa nak menitik air mata bila mengenangkan diri ni yang sentiasa dituduh itu dan ini...aku...tak berdaya karena ini semua aku yang pilih dan tentukan...bak kata mak aku (ko yang pilih sendiri...)aku kena tahan mungkin ini dugaan utk aku menjadi seorang insan...tapi yang peliknya macam mana boleh ada org yang rasa diri dia sorang jer yang betul dan terbaek dalam dunia...perfect la konon...aku ni serba tak kena ditelan mati mak nak diluah karang dapat sakit...huhuhu menangis dalam hati jerlah...terasa macam telan air mata sendiri jer lah....masin sangat...:(

No comments:

Post a Comment